Šílenství zvané nakupování
1. 5. 2007
Žena rovná se stroj na utrácení
Je většina obyčejných českých žen opravdu strojem
na utrácení peněz, nebo jim kazí pověst jen několik rozhazovačných
příslušnic něžného pohlaví, trpících doživotní diagnózou zvanou nákupní
horečka? Muži se zkrátka na nakupování dívají poněkud pragmatičtěji než
jejich drahé polovičky.
Je jim většinou naprosto ukradené, jestli jejich
outfit je nebo není in a trendy a nové boty nebo kalhoty si kupují až
ve chvíli, kdy ty staré doslouží (vzhledem k tomu, že se do módy
vracejí osmdesátá léta, budou jejich oblíbené kousky brzy zase
v kurzu). Zatímco průměrná žena, i když si nekupuje každý týden nový
pár lodiček, chce být zkrátka pěkná. Nejen kvůli opačnému pohlaví, ale
také kvůli holkám z práce, sousedce, kamarádkám i nekamarádkám. A
v neposlední řadě kvůli sobě.
Muži jsou z Marsu, ženy z Venuše… nebo ne?
Tak, jako si muži udělají radost 2GB flashkou nebo
novým autorádiem, udělá si žena radost sexy sáčkem, kosmetikou nebo
permanentkou do fitka. Což samozřejmě neznamená, že ženu nemůže potěšit
paměťová karta a muž si nemůže naopak zajít na solárko nebo si koupit
super koženou bundu.
Škatulkování typu »žena rovná se nákupní maniak,
kterému se u vchodu do butiku v mozku samovolně spustí tlačítko DELETE
a muž rovná se chladně uvažující pragmatik«, je samozřejmě poněkud
scestné. Pánové, jste rádi, že vaše přítelkyně je půvabná a sexy? Nedá
se nic dělat, krása a obdivné a závistivé pohledy vašich známých
zkrátka něco stojí. Tak buďte přeci trochu tolerantní – tedy pokud vaše
polovička neutratí během jednoho odpoledne celou (vaši) výplatu; pak už
se opravdu jedná o diagnózu.
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář