Jdi na obsah Jdi na menu
 


Šílenství zvané nakupování

1. 5. 2007
Žena rovná se stroj na utrácení
Je většina obyčejných českých žen opravdu strojem na utrácení peněz, nebo jim kazí pověst jen několik rozhazovačných příslušnic něžného pohlaví, trpících doživotní diagnózou zvanou nákupní horečka? Muži se zkrátka na nakupování dívají poněkud pragmatičtěji než jejich drahé polovičky.
 
Je jim většinou naprosto ukradené, jestli jejich outfit je nebo není in a trendy a nové boty nebo kalhoty si kupují až ve chvíli, kdy ty staré doslouží (vzhledem k tomu, že se do módy vracejí osmdesátá léta, budou jejich oblíbené kousky brzy zase v kurzu). Zatímco průměrná žena, i když si nekupuje každý týden nový pár lodiček, chce být zkrátka pěkná. Nejen kvůli opačnému pohlaví, ale také kvůli holkám z práce, sousedce, kamarádkám i nekamarádkám. A v neposlední řadě kvůli sobě.
 
Muži jsou z Marsu, ženy z Venuše… nebo ne?
Tak, jako si muži udělají radost 2GB flashkou nebo novým autorádiem, udělá si žena radost sexy sáčkem, kosmetikou nebo permanentkou do fitka. Což samozřejmě neznamená, že ženu nemůže potěšit paměťová karta a muž si nemůže naopak zajít na solárko nebo si koupit super koženou bundu.
 
Škatulkování typu »žena rovná se nákupní maniak, kterému se u vchodu do butiku v mozku samovolně spustí tlačítko DELETE a muž rovná se chladně uvažující pragmatik«, je samozřejmě poněkud scestné. Pánové, jste rádi, že vaše přítelkyně je půvabná a sexy? Nedá se nic dělat, krása a obdivné a závistivé pohledy vašich známých zkrátka něco stojí. Tak buďte přeci trochu tolerantní – tedy pokud vaše polovička neutratí během jednoho odpoledne celou (vaši) výplatu; pak už se opravdu jedná o diagnózu.
 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář